Newsletter marca Dexign

Vă prezint și azi câteva noutăți ale firmei noastre, Dexign, pentru a vă putea arăta lucruri cât mai diverse și originale, realizate pentru clienții noștri în ultimele luni. Desigur, pentru cei care sunt interesați. Pe blogul firmei  blog de dexign, găsiți mai multe despre agenția noastră de design de brand, Dexign.

Newsletterele HTML reprezintă metoda  cea mai rapidă și eficientă prin care un brand își ține clienții și colaboratorii la curent cu noutățile și ofertele speciale. Cei care se abonează la newsletter cresc notorietatea mărcii, aceasta fiind o parte esențială a succesului unei afaceri. Dexign s-a specializat și în designul de newsletter, acesta fiind o componentă nelipsită din gama de servicii pe care o agenție de design de brand o pune la dispoziția clienților săi.

Mailpro este un software specializat în trimiterea de newslettere, cu interfață web.
Facem designul si html-ul newsletterurilor trimise lunar de catre Mailpro. Folosim un design flexibil în ton cu restul materialelor de comunicare pentru a transmite un feeling unitar despre brand tuturor clienților.

Dexign a creat un newsletter cu un design în conformitate cu specificul brandului Wunschraume, crescând traficul și notorietatea acestuia, asigurând rapiditatea și eficiența informației într-o lume a afacerilor la distanță și a vitezei de transmitere a informației.

newsletter-wunschraume

 

DecoCenter beneficiază de ultimele tendințe în designul de newsletter, Dexign realizând un model care reflectă identitatea brandului și contribuie la succesul scontat.

Academia Heidi este primul centru de educație dedicat familiei, propunând deopotrivă cursuri pentru copii (4-12 ani) și părinți. Atelierul de gătit, cursul de vorbit in public, programul Afterschool,  cursuri prenatale Naştecumsimţi, cursuri de parenting și workshopuri, Clubului părinților Heidi, toate acestea ajută la cultivarea pasiunilor şi dezvoltarea deprinderilor.
Dexign a creat pentru Academia Heidi newslettere prin care școala întreține o relație strânsă cu părinții elevilor săi și persoanele interesate de activitățile specifice acestei instituții.

newsletter-heidi

La librairie des écoles promovează cărți nou apărute. Pentru această librărie online, Dexign a făcut un newsletter special conceput pentru promovarea unei cărți.

Pentru Atria am realizat un newsletter în vederea anunțării reducerilor și lichidărilor de stoc,  clienții fiind anunțați de hotărârile luate de firmă în vederea modificării prețurilor de vânzare și oportunităților de achiziționare.

Coffeeright este un lanț de cafenele din București, care împart locațiile cu Gregory’s, o sumă de resaturante care oferă preparate culinare și prăjituri. Coffeeright se distinge de alte cafenele prin specialitățile de cafea oferite clienților: espresso, capuccino, cafea cu diverse siropuri, frișcă, alte adaosuri originale și savuroase, care dau farmecul unei cafele servite în cești personalizate, în pahare cu capac și pai, sau la pachet, o modalitate tot mai căutată și modernă de a lua o cafea la birou, sau când ești grăbit. Sau pentru a bea o cafea în parc.
Dexign a creat pentru Coffeeright un newsletter prin care lanțul de cafenele își ține clienții la curent cu delicoasele noutăți lansate în funcție de sezon și nu numai.

Articole create 906

8 comentarii la „Newsletter marca Dexign

  1. Reclama sufletul comertului! Datorita unor oameni cu „vizie” si cu talent reclama poate fi foarte folositoare! Ramane doar sa gasesti „designerul” care trebuie! 🙂
    Voua cine va face reclama? Banuiesc ca tot „munca” voastra!
    Zi faina Mirela!

    1. Ai dreptate Minnie, identitatea vizuală a unei firme e aproape la fel de importantă ca și ceea ce produce. O marcă e căutată pentru calitatea ei, dar se face cunoscută prin felul în care se prezintă. Noi ajutăm brandurile să aibă o identitate vizuală de nota 10 cu care să aibă succes. Dexign, păi este clar că noi ne-am făcut site-ul și logo-ul și tot ce ține de vizual! 🙂
      La fel, o zi frumoasă! 🙂

  2. Imi plac toate tipurile de newsletter pe care le-ati creat. Asigura identitate respectivelor firme, eleganta. „E ce trebuie”, ca sa parafrazez o reclama destul de la moda 🙂 (ma refer la reclama la pate, cea cu fainosagul) 🙂
    Succes pe mai departe, Mirela!

Dă-i un răspuns lui Zina Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus