Vă prezint și azi câteva noutăți ale firmei noastre, Dexign, pentru a vă putea arăta lucruri cât mai diverse și originale, realizate, în ultimele luni, pentru clienții noștri. Desigur, pentru cei care sunt interesați. Pe blogul firmei blog de dexign, găsiți mai multe despre agenția noastră de design de brand, Dexign.
Firma de consultanță Inspire HR (Inspire HR Houman Resources) este un brand specializat în consultanță, recrutare, selecție, assessement center și evaluare psihologică pentru resurse umane.O colaborare cu această firmă înseamnă, după multe discuții, găsirea soluțiilor optime pentru o nouă etapă în progresul afacerii fiecărui client. Inspire folosește experiența personală din zonele de management, marketing, vânzări, producție, construcții, call center sau administrație, căutând și înțelegând cu precizie care este resursa umană cea mai potrivită sau ce optimizări pot propune specialiștii Inspire pentru dezvoltarea afacerii colaboratorilor lor.
Pentru brandul Inspire HR, Dexign a creat un logo modern, curat, expresiv, din care se desprinde, pe fondul nonculorilor gri și negru, verdele proaspăt, care atrage atenția în mod fericit, simolizând posibilitatea ieșiri din impas, fiind o culoare a progresului, a revenirii la viață, anunțând înnoire și renaștere. Inspire aduce un suflu nou, o schimbarea în bine, găsind și propunând soluții diverse pentru succesul afacerii clienților, iar logo-ul e în deplină conformitate cu realitățile brandului. Un logo marca Dexign.
Plecând de la logo, Dexign a realizat un site inspirat și modern, ușor de abordat. Am folosit același verde simbolic, redând aceeași senzație de prospețime și încredere în specialiștii firmei Inspire HR. Mergând pe principiul simplității și unui limbaj ușor de înțeles și folosit, am aplicat din experiența noastră pentru a face acest site cât mai expresiv, ușor de utilizat și explicit, conținând, fără a fi încărcat inutil, toate secțiunile de care un client are nevoie pentru a înțelege și a apela cu încredere la serviciile brandului.
Aici, postarea anterioară: Newsletter marca Dexign.
Recomand: -X-gând la perfectul (des)compus, Minnie, lili3d,Silving,pandhora,Gabi,Mala,CARMEN,Vania Reflexi,Zina FEMEI IN OGLINDA 13 – De Ziua Femeii.
Exact verdele a fost cel care m-a facut sa exclam la prima privire : inspirata alegere!
Frumos, elegant, de impact vizual…la fel cum sunt si newsletter-urile create anterior. Succes si…inspiratie maxima, Mirela!
Mala, e genial: inspirată alegere! Vizavi de…Inspirații, numai inspirat puteam să alegem. 😉 Mulțumesc, să fie, chiar avem nevoie, să fie! 🙂
Da, verdele puncteaza la fix mesajul.
Verdele inseamna energie, prospetime, inceput de primavara, regenerare, deci o sumedenie de lucruri ce ridica cota de optimism si spiritul de incredere.
Pe asta am mizat și noi și lor le-a plăcut, dar și nouă, categoric!
Inspirație și eleganță, felicitări !
Uite cum titlul cere și obține! Mulțumesc, Zina!
Verdele este culoarea anului 2013. Este o culoare fresh,puternică, frumoasă, tonică,optimistă Si mie imi place foarte mult verdele!
O seara frumoasa!
Așa este, la trend nici nu ne-am gândit, dar e bine că se potrivește. Mulțumesc frumos, SoriN!
este o culaore de impact care echilibreaza cenusiul si negrul…faina alegere si spun asta de doua ori pentru ca verdele este culoarea mea preferata 🙂
logo-ul are o eleganta simpla care iti inspira incredere…felicitari pentru realizare!
o noapte buna iti doresc Mirela!
Așa este, griurile au darul de-a evidenția această nuanță electrică, explozivă, de mare impact, cum bine ai sesizat. Știu că e culoarea ta preferată și am impresia că-ți stă și foarte bine cu verde! Te pup, o zi minunată! 🙂
Asa e,verdele si galbenul sunt culorile anului 🙂 Voi sunteti in pas cu moda ,cum altfel? 🙂
Musai, mai ales în sfera designului! Că în verde nu mă îmbrac, sau mai știi? Poate încerc! 😉
La ce te poti astepta la firma Dexign? Simplitate, eleganta, frumusete….
Sorry ptr comentariul cu întarziere, azi am vazut ca ai postat!
O zi faina Mirela, plina de simplitate, eleganta, frumusete! :))
te pup!
Sunt in oras, te pup!
Și eu salut alegerea, mi se pare exact ce trebuia. Știi, e ușor să zici: Asta-i! 🙂 Felicitări vouă, că ați ajuns la exclamație!
Uneori e ușor și de făcut, depinde cât de atrăgătoare e tema propusă. Mulțumesc! 🙂