DEXIGN. Coffeeright: ambient & advertising

 

Dacă e luni, e Dexign! Ce am făcut, ce am creat, cu ce ne-am uimit clienții. Aceasta va fi o rubrică săptămânală și vă voi relata câte ceva din realizările mai vechi și mai noi ale Agenției noastre de design de brand, DEXIGN , firmă deja cunoscută vouă. DEXIGN creează zilnic, descoperă, actualizează, inventează, reinventează, definitivează, servește, oferă, se autodepășește. Construim indentitatea vizuală de la A la Z a unor branduri care strălucesc ȘI datorită nouă și cărora le mulțumim pentru încredere, prietenie, colaborare.

Designul ambiental nu e doar o necesitate, ci mândria unei locaţii, fie ea magazin, birou, cafenea, restaurant sau sală de ping pong. Subliniind caracteristicile brandului pe care îl reprezintă, ajută la conturarea personaliţii acestuia, situându-l pe o poziţie aparte, care-i  conferă personalitate şi atrage clienţii.  Atrage dacă e bine făcut. În caz contrar, respinge. A te baza pe stilul, profesionalismul şi talentul designerului e un mare avantaj. Datorită încrederii pe care clienţii noştri au dobândit-o sau au avut-o de la început în capacitatea noastră de a le crea o identitate vizuală completă şi perfectă,  câştigul a fost evident. Clienţii au venit cu plăcere şi interes, firmele sesizând diferenţa şi apreciind munca şi creativitatea noastră. Încrederea clienţilor ne onorează şi ne face munca mai uşoară. Fireşte că urmărim strategia de brand şi expresia brandului , stabilită dinainte,  pentru a crea un tot unitar şi plăcut, numit ambient. Esenţialul este ca fiecare client să se lase pe mâna noastră.

Coffeeright este un lanț de cafenele din București, care împart locațiile cu Gregory’s, o sumă de resaturante care oferă preparate culinare și prăjituri. Coffeeright se distinge de alte cafenele prin specialitățile de cafea oferite clienților: espresso, capuccino, cafea cu diverse siropuri, frișcă, alte adaosuri originale și savuroase, care dau farmecul unei cafele servite în cești personalizate, în pahare cu capac și pai, sau la pachet, o modalitate tot mai căutată și modernă de a lua o cafea la birou, sau când ești grăbit. Sau pentru a bea o cafea în parc!
Am contribuit din plin la modelarea ambientului restaurantelor  Coffeeright, pentru a le aduce la un stil unitar, păstrând o anumită independență și personalitate în cazul fiecărei locații. Prin designul făcut am reușit să creăm un spațiu modern și plăcut, imprimând stilul specific Coffeeright.

Advertisingul se împarte în două mari categorii: advertising de brand, a cărui scop este creşterea recunoaşterii unui brand şi advertising de campanie, care promovează o anumită acţiune, un produs sau eveniment. Advertisingul de brand este o acţiune de durată, ce urmăreşte creşterea recunoaşterii unui brand şi stimularea increderii în cadrul consumatorului, pe când advertisingul de campanie este o acţiune punctuală, dar care la rându-i poate contibui la obiectivele primei categorii de advertising. Aceste acţiuni pot fi transpuse de la outdoor, indoor până la advertising în media scrisă, radio, tv şi internet.

Materialele de promovare a acțiunilor Coffeeright introduc clienții cafenelei într-o lume aparte, întotdeauna surprinzătoare, plină de culoare și viață. Fiecare acțiune Coffeeright este deosebită, concretizată printr-un produs special, ce trebuie comunicat ca atare. Suntem covinși că am reușit acest lucru , vizibil prin materialele realizate, de la mesh-uri la backlit-uri, hangere, postere, pliante și prisme publicitare.

Lumea brandului Coffeeright se dezvoltă continuu, influențând pozitiv atât materialele de comunicare cât și ambientul locațiilor. Specialitățile de cafea se schimbă des, apar noi sortimente, toate venind în întâmpinarea publicului, uimindu-l și delectându-l. Dexign a luat parte la această dezvoltare, prin crearea de meniuri și broșuri care să se integreze perfect în campaniile realizate tot de noi, cât și în ambientul creat în fiecare locaţie, cu mult stil, respectând specificul şi personalitatea brandului.

 

Mai multe despre broşurile, meniurile şi alte tipărituri Coffeeright,  lunea viitoare!

 

Clipe de Cluj, Xaba, Cati, AliceeCaius, Ioan Sorin Usca, Cati, Clipe de Cluj, Flavius, Gina,    Gabi123, Gabriela, Redsky, Gabitu, Gabriela ElenaGabriela SavitskyHai ca se poateCoolnewz, Georgiana, a href=”http://razvanrc.wordpress.com/2011/04/10/isterie-maidaneza/”> Răzvan, Nea Costache, AuroraStropi de suflet, Teo Negura, Teo Negură, Theodora, Vania, Melami, Veronicisme, Verovers.Grișka mustăți lungi, gheare lungi

 

 

 

 

 

 

Articole create 906

37 de comentarii la „DEXIGN. Coffeeright: ambient & advertising

  1. Dumnezeule, arata atat de apetisant, incat imi vine sa las totul balta aici si sa dau o fuga la Bucuresti. O cafea care arata asa, merita efortul :). Sunteti mesteri mari!

    1. Cati, si mie imi vine sa dau o fuga la Coffeeright, hai sa fugim acolo impreuna! Multumesc Cati, suntem si vrem sa mai CRESTEM! 🙂

  2. mi-au placut toate produsele voastre de promovare. In mod special cafeaua cu gheata. Sunt sugestive. In general, in industria alimentara si tot ce inseamna design de alimentatie, restaurante, baruri, hoteluri, produsele sunt prezentate in culori calde, roz, galben, oranj, maro, ca sugestie pentru diferitele preparate. Sunt denumite culori alimentare si e neasteptat sa vezi un albastru intens langa un bej. Si totusi, asocierea aceasta m-a incitat. Mi-a transmis caldura unei cafele proaspete si culoarea glaciala din fundal mi-a sugerat cuburile de gheata. Foarte buna cromatica si sugestiile oferite.

    1. Pai Frosito e o cafea rece pentru zile calde, foarte buna, racoritoare, asa ca ne-am straduit sa sugeram o atmosfera asemanatoare!. Gabriela, esti foarte priceputa, se vede ca ai lucrat in presa si publicitate Multumim! 😉

    1. Este o avanpremiera pentru partea cu Brosurile, meniurile si pliantele facute pentru acest lant de cafenele. Toate materialele tiparite de tip brosura-pliant au fondul si o parte desenate manual, cu imagini de epoca si drumul cafelei, cu istoria cafelei, etc. Nu ma mir ca ti-a placut. Si mie aceea imi place cel mai mult! 😉

  3. aha! 🙂 deci asta este a doua firma care se ocupa de cafea de care va ocupati! Mi se pare interesant cum reusiti sa faceti doua chestii atit de diferite pentru 2 chestii care au obiect de activitate similar. In alta ordine de idei o sa-mi fac drum pe la Coffeeright cind ajung in Bucuresti! 🙂

    1. Suntem onorati! Da, ti-ai aminitit de Lizard Coffee. Acolo am facut logo si ambalajul doar. Deocamdata. Sa-ti faci drum la Coffeeright, merita si datorita atmosferei, dar si retetele sunt bune! 🙂

    1. Georgi, voi fiind din bransa, ne bucura cu atat mai mult aprecierea. Multumim! Succes si firmei voastre! 😛

    1. Multumesc! Sa stii cam facut materiale publicitare si pentru bauturi din fructe fructe pasirate cu gheata, pentru ziele fierbinti da vara. De asemenea creme din fructe cu frisca, gen Smoothie! 🙂

    1. Il iau drept un compliment si sper ca cei de la Coffeeright isi dau seama cat de mult conteaza ambientul creat de noi. Pofta buna! 😉

    1. Ooo, multumum! Aceasta e menirea si bucuria designerului: sa creeze un ambient frumos, placut si sa atraga cleintii! 😉 Ceea ce noi se pare ca realizam. Multumim, suntem chiar bucurosi ca oamenii ne apreciaza! 🙂

  4. Obisnuiesc sa ”scanez” interiorul unui bar, restaurant, a unei cafenele, in cateva secunde. Daca imi place ”din prima”, si ma refer aici la vederea generala, de ansamblu, atmosfera ambientala, cum spui tu, Mirela, intru. Sunt o consumatoare disperata de cafea, sub orice forma, si sunt sigura ca as intra in vreuna din cafenelele Coffeeright, vederea canilor alora uriase de cafea, atat de apetisante prin prezentare, m-ar facea sa-mi pierd busola. As deveni, instant, consumator! 🙂

    1. Gabriela, cred ca-ti voi cere permisiunea sa folosesc cateva expresii de-ale tale in textele de promovare, suna atat de apetisant! Tenteaza la fel e mult ca si…ambeintul si preparatele! Ma bucur! 🙂

  5. Nici o problema, Mirela. Daca pot pune umarul, de ce nu? Si nu vreau nici drepturi de autor. Nu-mi doresc sa fiu decat acel Anonimus, cunoscut de toti, dar nestiut de nimeni! 🙂 🙂 🙂

    1. Hahaha, tonica si plina de umor, ca de obicei! Expresiile tale sunt foarte complete, nu am exagerat cand am afirmat ca fraza ar da bine intr-o campanie de promovare la capitolul Parerile clinenilor, suna foarte bine! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus