DEXIGN. PointCons International. Broşură de prezentare

PointCons International, este o firmă cu o vastă experiență în consultanță și recrutare în domeniul resurselor umane, cu sedii în Zalău şi Cluj. Cu contacte serioase în afara țării, oferă o interfață de recrutare a forței de muncă, calificate pentru firme cu o dezvoltare explozivă în ultima perioadă, în special din Orientul Mijlociu.
Dexign a creat designul broşurii de prezentare a PointCons International pe o linie creativă simplă, care susţine imaginea profesionalismului, garantează calitatea serviciilor oferite de brandul PointCons şi asigură informaţie, text şi imagine într-o formulă modernă, uşor de asimilat şi într-o prezentare grafică elegantă şi explicită. Misiune, viziune, valori, consultanţă, pregătire, contact, totul e prezentat într-o formulă marca Dexign, tradusă printr-o prezentare completă fără omisiuni, estetică fără adaosuri inutile, atrăgătoare şi plăcută. O reuşită semnată Dexign, adresată unui client respectabil, cunoscut în lume pentru realizările de excepţie, PointCons International.

 Aici, Dexign. Webdesign. PointCons International

 

Clipe de Cluj, Gabriela,Teo Negura, Stropi de sufletAurora GeorgescuCostin Comba, Daurel, Zina, Virusverbalis, Theodora, Tudor, Vero, Zinnaida, Papornita, Melami, Rokssana, Minoki, Shayna, Vania, Gina, Gabriela NeaguDanielle  , Gabi Cimpoca, Gabi, Ilarie, Dictatura Justitiei, Lolita,Liliana David, ,Napocel, Sara, Octo Cat, CELLA, Coolnewz, Haicăsepoate, Vera.

 

 

Articole create 906

8 comentarii la „DEXIGN. PointCons International. Broşură de prezentare

    1. Draga Gina, ma bucur de revedere! Am citit povestea vacantei tale in Anglia, mi-a placut si te astept la Povestea parfumata de sambata-duminica. Tema: Parfumul primei zile de scoala!Multumesc pentru urari, asa sa fie si sa fie un scolar cu sanatate si note foarte bune!Si firma sa mearga bine! O seara incantatore sa ai!

  1. vad ca firmele sunt din domenii foarte diferite. Sunt curios cum surprinzi esentialul pentru fiecare in parte? OK, stai la discutii cu ei, dar probabil ca trebuie ceva mai mult de atit … Poate un articol pe tema asta ar fi fi de interes. In orice caz pentru mine cu siguranta! 🙂

    1. In general, ne impunem noi punctul de vedere si convingem! Dupa ce cunoastem politica brandului si descoperim necesitatile acestuia. Exista si auditul de brand, o etapa esentiala in munca noastra. 🙂

Dă-i un răspuns lui incertitudini Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus