Ce am făcut, ce am creat, cu ce ne-am uimit clienții! Iată câteva din realizările mai vechi și mai noi ale Agenției noastre de design de brand, DEXIGN, firmă deja cunoscută vouă.
Thermos este un brand extins, care oferă servicii în perimetrul stațiunilor cu băi termale din nord-estul Ungariei. Pornit ca o asociație cuprinzând principalii jucători din industria de turism și băi din Ungaria, oferă un program extins de fidelizare și câștiguri, derulat prin carduri și câștiguri după servicii.
Iată un logo extrem de sugestiv, creat de noi pentru un brand care oferă carduri de fidelizare la nivelul turismului în stațiunile cu băi termale din nord-estul Ungariei. Atragerea turiștilor care cumpără carduri, a firmelor care achiziționează carduri spre a le vinde potențialilor clienți, necesită o bună înțelegere a activității brandului. Termal, sănătate, recreere,confort, longevitate ca deținător de card, respectiv un beneficiar pe termen lung, toate sunt cuprinse și exprimate prin simbol și culoare. Am ales culorile cele mai calde, pe care am aşezat sugestiv pe o spirală, simbol al vieții însăși, al eternităţii, toate transpuse într-un limbaj modern, contemporan deschis și prietenos. Undeva apare soarele, simbolizând viaţa, lumina, căldura.
Pe parcursul procesului de branding am propus o nouă abordare a identității vizuale, care a fost adaptată specificului comapniei Thermos. Compania beneficiază de un design nou, un stil nou, unitar pentru toate meterialele tipărite, care intermediază relația clientului cu serviciile și oferta turistică a companiei. Pliantului de prezentare i-au fost stabilite dimensiunile, elementele componente ale identității, stilul de text și imaginile calde, atât vizual, cât și cromatic, pentru a transmite o viziune originală și reprezentativă.
Pentru birotica proprie destinată brandului, Dexign a apelat la simbolistica folosită în logo, cromatica în care accentele calde definesc identitatea brandului, corpurile de literă adaptate, un stil prin care să fie remarcat acest brand aflat în topul turismului axat pe băi termale din Nord Estul Ungariei. Dexign a creat pentru Thermos foaie cu antet tipărită și electronică, carte de vizită, semnătură email, plic, template prezentare ppt, factură, mapă documente, plic CD, toate personalizate, evocând trăsăturile definitorii ale unei familii de elemente constitutive și având un stil propriu, un simbol și o linie sigure, care asigură un impact categoric și extrem de util oricărui brand.
Xaba, Dexign, Ana Usca, Bogdan Onin, Teo Negura, Caius, Costin Comba, Cati, Cella, Gabi Cimpoca, Clipe de Cluj, Gabi123, Gabriela Elena, Coolnewz, Gabriela Savitsky, Griska, Ilarie, Ioan Sorin Usca, Nea Costache, Haicasepoate, Stropi de suflet, Vania, Veronicisme, Vero,Georgi, CarmenVis si realitate, Zina.
Ca de obicei, culorile alese de voi sunt atat de calde si vii!
Succes cu DEXIGN, Mirela!
Multumim Gabi, avem comenzi, toate din strainatate, multumesc !
Iti doresc succes si tie, Gabi! 🙂
M-ai uimit şi m-ai cucerit şi de data asta ! Portocaliul este culoarea mea favorită, fără nici o legătură cu nenorocita de politică. Purtam bască şi pulover din mohair portocaliu încă de pe vremea când în Romania nu exista decît un singur partid politic ! Iar spirala…păi cine să ştie mai bine decât o bioloagă că este simbolul vieţii 😀 Mi-a plăcut mult de tot ideea.
Nimic nu mai conteaza daca te-am uimit si te-am cucerit, iar asta o spun cu toata sinceritatea si admiratia pentru un public receptiv la gestul estetic, generos si cunoscator! Multumim, draga Zina! 🙂
Culoarea adună lumina!
Felicitări echipei, Mirela!
Ce minunat slogan…Culoarea adună lumina!
Poate il voi folosi, dar cu acordul tau si contra cost! E creatie, Gina!
Multumesc in numele echipei! 🙂
Minunate culorile, Mirela! Le-ati potrivit de minune. Ma duce cu gandul la vacanta si la relaxare, iar logoul este simplu, dar de mare efect. Felicitari!
Off topic: Am fost la lansarea cartii pentru copii „Alfabetul – cheia tainelor lumii” si am aflat ca ai contribuit si tu – Felicitari si pentru aceasta realizare!
Culorle sunt extrem de importante, ele fiind primul impact cu ochiul, impact caruia ii urmeaza forma. Si daca logo-ul duce cu gandul la vacanta si relaxare, e de nota 10, deoarece acesta era dezideratul clientilor nostri si al nostru, implicit. Multumesc pentru aprecieri, Irina! O zi frumoasa! 🙂
P.S. Da, am contribuit si eu…
Stii si tu, Mirela, ca se pune mare accent acum pe centrele de relaxare si spa-urile din hoteluri si statiuni. Asa ca orice instrument de fidelizare a clinetilor este binevenit, iar daca vanzatorul reuseste sa imbine fericit modul de prezentare al produsului cu cel de recompensare, rezultatul este unul stralucit. Sper ca afacerea thermos sa prospere, branduirea de succes fiind, fara indoiala, o recomandare in plus pentru ascensiunea voastra. Bafta in continuare.
Ai dreptate, Gabriela, atat fidelizarea, cat si reinnoirea serviciilor si pachetului de oferte. De aceea ne place ca, prin creatia pusa in slujba acestor cienti, sa ii pastram si sa fim mereu cautati pentru rebrandinguri, innoiri, pliante si fluturasi de informare clienti, cum foarte bine ai obervat. Vorba unui slogan, creativitatea si calitatea muncii fac diferenta! 🙂
Armonioasă alegere!Felicitări Mirela!
Te pup!
Multumesc, Vera!
Te pup! 🙂
Hi Mirela
So nice to be back here on your great blog
sorry for our long absence.
We missed you a lot …
Hugs for all Kareltje & Betsie
Hi Anya, Kareltje & Betsie! 😛
We missed you a lot, too. I am very happy to see you again!
Meow, meow, Kareltje & Betsie! Hugs for all,
Mirela, Enya, Xaba and Serafina! 😛 🙂
CE ne-am face fara voi?
Deja ma simt bronzata!
Eu sper sa te chiar bronzezi si sa ne povestesti cum a fost! Mi-a fost dor de tine! 🙂
Mirela,
M-am emoționat- este prima realizare artistică , după ce mi-am schimbat sufixul!!!
Gina, eşti teribilă! Trebuie să reţin „schimbarea sufixului”, şi la mulţi ani încă odată! 😉