DEXIGN. Prodecho și Promod. Broșuri de prezentare

Dacă e luni, e Dexign! Ce am făcut, ce am creat, cu ce ne-am uimit clienții. Aceasta va fi o rubrică săptămânală și vă voi relata câte ceva din realizările mai vechi și mai noi ale Agenției noastre de design de brand, DEXIGN , firmă deja cunoscută vouă. DEXIGN creează zilnic, descoperă, actualizează, inventează, reinventează, definitivează, servește, oferă, se autodepășește. Construim indentitatea vizuală de la A la Z a unor branduri care strălucesc ȘI datorită nouă și cărora le mulțumim pentru încredere, prietenie, colaborare.

Propunând un stil de design unitar pentru toate materialele tipărite, care presupune elementele componente ale identității brandului, stabilim dimensiunile materialelor, stilul de text, fonturile, concepția și calitatea execuției, care a devenit un standard pentru toate materialele tipărite ale brandului vizat. Broșurile de vânzări, pliantele de prezentare, alte tipărituri, transmit vizual și textual o viziune originală și reprezentativă, care are exact rolul cerut: vinde și face cunoscut ceea ce vinde.  DEXIGN a convins prin soluții și realizări, că broșurile de prezentare ale produselor, serviciilor, soluțiilor pe care o companie le pune la dispoziția clienților actuali și viitori, facilitează comunicarea cotidiană. Doar înţelegând viața reală a brandului, rezultatele noastre creative au reușit, cu succes, să îmbine designul excelent cu prezentarea realităților brandului, ceea ce intermediază relația clientului cu produsele, serviciile sau soluțiile propuse de brand. Aceste realități sunt prezentate în broșurile de vânzări, asigurând stabilitatea și identitatea vizuală a companiei, ceea ce se traduce prin calitate, performanță și succes.

Prima parte dedicată brandului Prodecho este AICI.

Prodecho

DEXIGN a creat pentru Prodecho o boșură foarte inspirată, cu un impact estetic deosebit, care rezidă din armoniile morfologice, cromatice și compoziționale. Fidelă brandului, broșura cultivă frumosul, exprimat prin produse destinate decorării ambientului. Prezentate minimalist, câteva din produsele reprezentative ale brandului, care fac obiectul activității acestuia, sunt compuse într-un mod artistic aparent simplu, dar cu un impact categoric asupra publicului cmpărător azi, sau viitor client mâine.

 

 

Promod


Brandul Promod este rodul a peste 11 ani de activitate în topul comerţului din domeniul instalatiilor electrice. Promod comercializează produsele de calitate a peste 75 de producători de renume mondial, produse pe care vi le ofeă secondate de servicii profesionale. Acest lucru a făcut posibilă stabilirea de relaţii de afaceri cu peste 2000 de parteneri, printre care şi principalele reţele comerciale multinaţionale din ţară. Pentru clienţii care cunosc acest brand, emblema firmei este clară:calitatea produselor şi promptitudinea serviciilor.
DEXIGN a realizat întreaga imagine a brandului Promod. Pornind de la logo, care este una din marile realizări ale agenției noastre de design de brand, am creat toată identitatea vizuală a Promod. Broșura de prezentare are dubla calitate a unui material util, secondat de o estetică de înalt nivel. Cromatic, am mers pe culorile logo-ului, vibrate și nuanțate, în contrast cu desenul produsului, prezentat într-o fotografie în care este exploatată subtilitatea nonculorilor. Broșura prezintă brandul Promod în mod foarte sugestiv, fiecare categorie de produse sau servicii având o cromatică diferită, în contextul căreia logo-ul verde este perfect integrat.  Această boșură are, ca orice broșură bine realizată, menirea de a prezenta firma, de a rămâne în mâna cliențiilor sau a potențialilor clienți cu imaginea completă a brandului.

 

Detalii:

 


XabaAurora, coolnewz , MelamiZina, Gabi Cimpoca, Georgiana, Vania, Gabriela Savitsky, Teo Negură, Gabi Ilieș,   Ana Usca, Anavero, Andi BobCaius, Cati LupascuGabi123, Gabitu, Anca, Raza mea de soareGabriela Elena,  Nea CostacheVania, Veronicisme, Vis si realitate.

Citiți cele șapte povești parfumate aici:
https://mirelapete.dexign.ro/2011/04/flori-de-pasti-parfum-de-sarbatoare/

http://g1b2i3.wordpress.com/2011/04/03/povesti-cu-iepurasul-si-florile-de-pasti/

http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/gradinita-anotimpurilor.html

http://popasuriprincopilarie.blogspot.com/2011/04/un-colt-de-suflet-parfumat.html

http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/04/aceasta-este-povestea-mea-inscrisa-la.html

http://gabrielailies.wordpress.com/2011/04/03/flori-de-paste-parfum-de-sarbatoare/

http://vera-arev-vera.blogspot.com/2011/04/primavara.html

Articole create 906

30 de comentarii la „DEXIGN. Prodecho și Promod. Broșuri de prezentare

  1. Imi place! Cand imi place o brosura, o mapa de produse sau un pliant, produsul e ca si vandut! FELICIARI! Mult succes, Dexign si multa inspiratie si catig voua, Mirela si mai ales Xaba Pete, care munciti si creati aici! O saptamana reusita! 🙂

    1. amico, o broșură e faină si asa, s-o răsfoiesti. iar daca îți place să o răsfoiești, sigur vei găsi și ceva de cumpărat! Mulțumim, la fel ție, cu drag! 🙂

  2. hm! mi-a stat respiratia cind am citi „Promod”. Am crezut ca e vorba de lantul de magazine cu articole de imbracaminte pentru femei si ma gindeam ca wow, le faceti voi brosura de prezentare! 🙂 Am impresia ca au macar un magazin si in Romania …

    1. Eeee, bine-ar fi fost! Promod-ul de la noi e brandul vechi, primul, din care s-a desprins, la rebranding, Prodecho. Astfel, Promod a ramas cu electricele, iar Prodecho cu decoratiunile de interior.
      Mai, era o chestie. dar cine stie?! 😉
      A, uite, acum realizez ca brandul romanesc Promod e posibil sa fie mai vechi decat lantul de magazine! Oricum, e alta industrie.(sunt din 1999)
      „Dupa Zara si Mango, si Promod a deschis primele magazine proprii, 15 mar 2010, zf.ro, accesat la 19 noiembrie 2010”.

  3. le-ati facut o frumoasa prezentate. Eleganta, exorimandu-si rafinamentul prin simplitate si culori discrete. Reclama in sine trebuie sa fie simpla dar sa aiba impactul vizual maxim incat sa atraga cumparatorul. Dealtfel si produsele firmei Prodecho sunt deosebite si interesante, un un design aparte si le poti integra cu placere in casa, indiferent daca interiorul e ultramodernist sau traditionalist. Felicitari Mirela, tie si lui Xaba!

    1. Multumim Gabriela, adevarul este ca brosurile, pe format mare si introduse in mape de prezentare elegante, au facut o buna impresie si sunt solicitate mereu de catre clienti. Produsele sunt elegant prezentate, si bine spui: au produse mai deosebite, care merita o astfel de prezentare! 🙂

  4. Felicitari pentru tot ce faceti, pentru stilul pe care il abordati si sa aveti parte de cat mai multe succese (sau succesuri! 🙂 upssss) .

  5. Brosura de la Decocenter, de pe site-ul Dexign, e extraordinara, sa stii. Si aceasta e rafinata, dar aceea e, ce sa zic, frizeaza perfectiunea. 😉
    Felicitari!
    Multi clienti, tot mai multi! Zi faina! 🙂

    1. Da, si mie imi place, dar nu mai mult decat Danis, Dumas si Scoala Internationala Happy Kids. Ei, ce zici ?! Seara super! 🙂

  6. Mirela, desi e ziua prezentarii de luni, eu am venit cu titlul povestii parfumate.
    Mi-am stors creierii si nimic nu iesea,Apoi mi-a venit ideea sa povestim despre „Parfumul printeselor”. 🙂
    O saptamana mai buna, Mirela!

  7. Nu ma pricep la brosuri sau imagine de branduri, nu stiu câta munca sta în spatele unei asemenea idei, dar constat ca, doar dintr-o privire, pricep cu ce se ocuoa firma respectiva si mai mult, îmi provoaca oarecare curiozitate…vreau sa scotocesc mai departe. Ceea ce înseamna ca munca voastra si-a atins scopul! Geniale idei!

    1. Multumim, Carmen! Faptul ca vrei sa afli mai mult si sa vezi in detaliu cu se ocuoa firma nostra inseamna mult! 🙂

  8. @ MIRELA ,
    Tu vezi că ai doar DOAMNE care comentează ?
    Si-atunici, eu un simplu pontonier infrătit cu DUNĂREA bătrană, ce caut intre femeii FRUMOASE ?
    Sărut mâna, DOAMNELOR !
    Aliosa.

    1. Aliosa , esti foarte amabil. Multumesc! Am o societate aleasa aici, pe blog, si ma mandresc cu ea! Ești mai mult decât binevenit! 🙂

Dă-i un răspuns lui Hans Rottenhammer (1564 – 1625), pictor german « my heart to your heart Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus