21 martie, 2011

Dacă e luni, e Dexign! Ce-am mai creat, ce-am mai realizat pentru clienții noștri. DEXIGN creează zilnic, descoperă, actualizează, inventează, reinventează, definitivează, servește, oferă, se autodepășește. Construim indentitatea vizuală de la A la Z a unor branduri care strălucesc ȘI datorită nouă și cărora le mulțumim pentru încredere, prietenie, colaborare. Azi, un logo și câteva ambalaje pentru Lizard Coffee .

Procesul construcției identității vizuale a unui brand debutează cu procesul de namig, dacă se dorește, urmat de un logo reprezentativ. Logo-ul rezultă în urma explorării creative a simbolisticii asociate domeniului care caracterizează brandul și a celei asociate cu valorile definitorii ale unui brand în construcție sau reconstrucție. Dexign creează logo-uri disctinctive, simbolice, definitorii pentru brandul pe care îl reprezintă și prin care se fac cunoscute. Un logo bun este un logo care are susținători, care se identifică, practic, cu produsele și serviciile companiei pentru care este creat.

Lizard Coffee e un brand al marii firme ZÁSOBOVÁNÍ KANCELÁŘÍ, din Cehia, care livrează produse de papetărie pentru birouri.  Odată cu marfa specifică, cei de la Lizard Coffee le-au propus funcționarilor din birouri livrarea de cafea, o propunere foarte bine venită, care trebuia susținută de o imagine menită să diferențieze pungile de cafea destinate largului consum, de cele marca Lizard Coffee, targetul fiind consumul de birou. Lizard Coffe beneficiază de un logo al cărui desen baroc, asemănător jocului aburilor aromați, amplifică senzația și subliniază destinația, fără echivoc, pe care acest logo o exprimă clar și sugestiv: cafeaua. Cromatica, estetica, barocul formelor, fontul ales fac din acest logo, descriptiv și sugestiv,  un exemplu lipsit de orice urmă de ambiguitate și deosebit de estetic.

DEXIGN. Logo Lizard Coffee

DEXIGN. Logo Lizard Coffee

Linia de ambalaje Lizard Coffee a avut ca obiectiv îmbinarea ideii de tradiţie, proprie cafelei, cu inovaţia şi avantajele pe care le aduce un ambalaj de tip clasic, dar bine ancorat în modernitate. Direcţia strategică a fost menită  să diferenţieze Lizard Coffee de produsele similare, ambalajele create sprijinind identitatea de brand prin aspectul de veche și solidă tradiție, cu scoaterea din tipare a percepţiei ambalajelor strălucitoare și excesiv colorate ale altor mărci. Dexign a creat etichete care se atașează pe pungile de cafea din hârtie natur, amintind de sacii în care se transportă boabele de cafea brută. Respectând valorile și tradiția, dar fiind în pas cu tendințele, noile amabalaje Lizard Coffee au reușit cu succes să dea un aer de modernitate, printr-o imagine fidelă valorilor și tradiției asociate cu consumul unei cafele de calitate, care se livrează direct clienților, la birou, odată cu alte produse ale brandului.

DEXIGN. Ambalaje Lizard Coffee

DEXIGN. Ambalaje Lizard Coffee

‘Creativity is that simple surprise and delight of seeing familiar things in a new way.’ (Creativitatea este surpriza şi încântarea aceea simplă de a vedea lucruri familiare într-un fel nou.)

CELLA, AnaCati, Carmen, Gabi, Georgiana, Gabriela Neagu,Gânditorul,A. Matei, Melami, Gabriela Elena, Gina, Daurel, VaniaTeo Negură, ,se-cret,Gabi, BuimaciiCaius, Redsky, Se poate,se-cret, Zinna, , Carmen Negoiță.

Categories: Dexign, Xaba Pete

27 Responses so far.

  1. […] Daniela Alexandrescu, Nea Costache, Gabi123, Supravieţuitor, Theodora Marinescu, Sophie, Mirela Pete, Gabitzu, Caius, Teo Negură, Verovers, […]

  2. avatar coolnewz spune:

    desi este cu totul in afara meseriei mele, mi se pare foarte fascinant sa „nasti” un logo si evetual si un slogan care sa se potriveasca unui anume proiect … Totusi in toata povestea de mai sus nu stiu unde se regaseste treaba cu papetaria? Adica citind am inteles ca asta ar fi principalul obiect de activitate, dar logo-ul si toata discutia de dupa nu te duce cu gindul decit la cafea. Iar aici … aproape ca ii simti mirosul! 🙂

    • avatar mirela spune:

      Mă bucur că-mi pui această întrebare. Firma mamă este din Cehia și se numește ZÁSOBOVÁNÍ KANCELÁŘÍ (prokancelar),iar brandul Lizard Coffee (normal că-s tot cehi!), aparține acestei firmei. Noi am lucrat exclusiv pentru Lizard Coffee, de aceea ne referim doar la segmentul cafelei, respectiv logo, ambalaje, împcahetarea și livrarea cafelei la birouri, odată cu papetăria ZÁSOBOVÁNÍ KANCELÁŘÍ. Cât despre faptul că te duce cu gândul la cafea, am marcat 5***** pentru acest logo. Și încă 5***** pentru ambalaje. Așadar, am marcat un 10!
      Bună cafea! 😉
      P.S. Voi edita și textul, mi-ai dat o idee bună! 🙂

    • avatar coolnewz spune:

      🙂 merci de lamuriri!

    • avatar mirela spune:

      Cu plăcere! 🙂

  3. avatar A. Matei spune:

    Ce bine arata pungile! Asa m-am plictist de pungi verzi, ca-i Jacobs, ca-i Don Cafe, toate-s verzi (sau rosii). Astea au ceva care te indeamna sa bei o cafea bune. Ca si logoul. Uite, acum ma duc sa beau o cafea. As prefera Lizard Coffee!
    Felicitari! 🙂

  4. avatar amica spune:

    Imi place, la nebunie imi place. Ati facut si web pentru ei? Mai evti voi ceva cu cafea, un restaurant parca, ceva cu design ambiental, o cafenea. Lasa ca-mi spui tu. Foarte buna treaba, succes mare in continuare! Felicitari Enyei pentru Premiul de la Picura. Vad ca n-ai mai postat. Dar sa-i transmiti! 🙂 😛

    • avatar mirela spune:

      A, păi tu te referi la Coffeeright, lanțul de cafenele al lui Gregory’s! Da, am făcut tot: meniuri, cești, pahare și design ambiental. Acum facem și web designul pentru ei. Am in arhiva, ia cauta tu!
      Ii transmit Enyei si voi face o postare cu toate Premiile ei, ca are si unul international, la Picrura. Asa, sa moara de ciuda unu, stiu ea care! Mersi, mersi, va pupam si noi! 🙂

    • avatar amica spune:

      Maine mergeti la inot? Mai mergi la Timisoara? Cred ca ti-e descarcat telefounl ca nu te-ntrebam aici. Nici pe mess nu esti, vezi la cate-i bun un blog…ooops, adica si la asta. Mai, imi place a nebunie designul vostru, dar asta stiati. Deci, maine, inot? Da un beep. Mersi, pa, noapte buna, zi frumoasa maine! 😉

    • avatar mirela spune:

      amico, da, mergem zilnic. Vino, sunt acolo cu Enya, vine si xaba. Nu-mi era descarat, am fost cu ai mei, vizite, atmosfera, de-astea! . Era inchis.
      Te sun, pa, merci! 😉

  5. Nu-i usor ca printr-un logo sa faci legatura intre papetarie si categoria ”food” intr-un concept unitar prin care sa sugerezi versatilitatea brandului mama..
    De remarcat culoarea ”natur” a ambalajului ce confera ideea de traditie, de statator, de rustic – un suport pretabil etichetelor nuantate (banuiesc) dupa studii de piata gen ”asociaza o culoarea la o tara”
    In orice caz, banuiesc ca (hm, cat de banuitor sunt! 🙂 ) distributia avand un caracter mai mult intern, un logo destept e suficient pentru a o sustine! 😉
    zic si eu ..

    • avatar mirela spune:

      In Cehia sigur merg cam peste tot, sunt foarte solicitati! E posibil sa treaca si granitele, orcine doreste servicii si produse superioare calitativ. Cat despre ambalaj, da, avand in vedere ca este vorba de o vanzare directa, nu prin magazin, se dferentiaza de ceea ce vedem pe rafurile marketurilor. Si mie, chiar imi plac mai mult decat ambalajele prea colorate! Da, e un logo destept, multumesc! 😉

  6. avatar gabi spune:

    buna scumpici,

    te rog actualizeaza adresa mea de site fiindca m-am mutat pe un nou domeniu :
    http://razameadesoare.ro

    pupici 🙂
    Gabi

  7. […] pentru limitarea vitezei dacă ştim să ne oprim la timp, în cazul în care creaţia noastră devine un […]

  8. […] Mirela Pete.Dexign. Logo și amabalaje pentru Lizard Coffe […]

  9. avatar CARMEN spune:

    Nu cunosc acest tip de cafea, dar logoul propus de voi este dragut! 🙂
    O seara frumoasa!

  10. avatar g1b2i3 spune:

    Oare cafeaua e la fel de buna pe cat sunt de frumoase pungile?adica, logo-ul?
    Succes si cat mai multi clienti!

  11. […] Gabitu, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, George Valah, Gand licitat, Giana, Link Ping, Melami, Mirela Pete, Nea Costache, Pe fuga, Teo, Teo Negura, Theodora, Ulise, Umograf, Vania, Veronicisme, Zam-Fir […]

  12. […] Dispensarul se dovedi neîncăpător pentru răniţii care erau aduşi în număr tot mai […]

  13. avatar scorpio spune:

    interesant ambalaj si ce ati facut voi..felicitari.
    asa se mai iese din tiparul cafelei ambalate in vesnicele pachete lucioase.

    • avatar mirela spune:

      Ce prezență dragă mie aici, bună dimineața!
      Da, sunt mai deosebite. Și sperăm ca tot ce facem să fie așa, diferența o face atât calitatea, cât și originalitatea! 🙂

Leave a Reply