Noutăţi Dexign. Fleur du Flavours

Noutăţi Dexign.

Fleur du Flavours este restaurantul Complexului turistic Castle. Parcurgând etapele construcţiei identităţii vizuale a brandului, Dexign a dat startul procesului de naming. Găsirea unui nume care să corespundă cerinţelor unui complex turistic ce oferă clienţilor un restaurant nou şi atractiv a fost primul pas. Se cerea ceva original şi sugestiv. La o calitate ireproşabilă a preparatelor şi serviciilor, un nume şi un logo perfect armonizate şi cu titlu de noutate, au fost salutare. Am propus câteva zeci de nume, triate în etape succesive. S-a ales după criterii semantice, fonetice şi strategice. Varianta aleasă urma să aibă sonoritatea unui nume internaţional, care să comunice trăsăturile esenţiale ale personalităţii brandului—arome culinare de pretutindeni, calitate superioară a preparatelor şi serviciilor, excelenţă. O combinaţie bilingvă din lumea aromelor, ca Fleur du Flavours, se suprapunea perfect cu specificul şi cu chic-ul restaurantului complexului Castle (Castle.ro). Preparatele fiind din mai multe zone ale globului, numele era firesc să îmbine, la rându-i, mai multe culturi. Luând în considerare piaţa multilingvă, am concluzionat că nimic nu sugerează aroma mai sugestiv decât englezescul “flavours”, aşa cum nimic nu exprimă mai convingător fineţea miresmelor, decât imponderabilul “fleur”.
O construcţie aparent simplă, care îl face uşor de pronunţat în toate limbile din spaţiul european. Fleur du Flavours e numele şi e parte din logo-ul în care grafismul, exprimat de miezul aromat al unei flori, e constituit, aluziv, din imaginea stilizată a unui tacâm, ca un “Bon apetit” rostit de un trandafir ospitalier. Culorile sunt aproape comestibile, sugerând acel “gourmet” franţuzesc, nelipsit din marile restaurante.

Broșurile de vânzări, pliantele de prezentare, alte tipărituri, transmit vizual și textual o viziune originală și reprezentativă a brandului, care are exact rolul cerut: vinde și face cunoscut ceea ce vinde, informează în vederea alegerii produsului căutat, prezintă explicit produsul. Parcurgând etapele construcţiei identităţii vizuale a brandului, Dexign a creat Meniul restaurantului Fleur du Flavours al Complexului Castle.ro.
Aerisit dar complet, meniul prezintă preparatele culinare într-un mod atrăgător, fără a priva oaspeţii de informaţii complete şi explicaţii, inclusiv asupra preţurilor fiecărui produs. Imaginile care însoţesc sugestiv informaţia sunt de natură să aducă lumină, la propriu şi la figurat, asupra unor eventuale nelămuriri privind preparatele oferite. Şi să aducă un plus de farmec, prin prezentarea deosebită a felurilor culinare servite. Meniul e alcătuit într-un format elegant, explicit şi atrăgător. Savurezi meniul înainte de a savura, la propriu, preparatele restaurantului. De remarcat că meniul este trilingv, scris în limbile română, maghiară şi engleză.

Invitaţi:
Clipe de Cluj,DEXIGN,Xaba,, Umograf,Napocel,Gabi Cimpoca,Coolnewz,Gabi,
Aurora Georgescu
Luna pătrată, SupravieţuitorRokssanaTeo negură,Călin, Gina, CarmenAlice Georgiana ,   Daurel,Dispecer,Cella,Ioan Usca, CoolnewzVania,Silavarcald,Zina.

Articole create 906

20 de comentarii la „Noutăţi Dexign. Fleur du Flavours

  1. Frumoasa prezentarea si motivarea alegerii numelui. Logo-ul e original şi foarte sugestiv, aşa cum trebuia să fie, iar meniurile au un design atragator, sunt foarte bine organizate şi frumos ilustrate, adevărate opere de artă ! Felicitări, Mirela, ai o muncă frumoasă, pe care o faci minunat !

    1. Zina, eu sunt mâna a doua, meritul este, în primul rând, al soţului meu, directorul de creaţie şi creatorul firmei Dexign! Atât cât ştiu, şi cu un adaos de creativitate, ajut la fiecare realizare Dexign. Cum spuneam, creaţia Dexign e semnată Xaba Pete, eu fiind mâna de ajutor. Mulţumeec, este foarte frumos logo-ul, mă bucur că place! 🙂

  2. Cred că avem preocupări asemănătoare… 🙂
    Îmi place logo-ul. Îmi plac şi fonturile folosite. Outline-ul alb de pe copertă dă bine, iar shadow-ul pe fundalul cenuşiu dă eleganţă. Şi văd că policromiile au culori vii.
    Felicitări!

    1. DEXIGN e Agenţia nostră de design de brand! Bănuiesc că avem, aşa cum spui, preocupări asemănătoare.
      Mulţumim pentru aprecieri şi ne bucurăm că îţi place. Vorbesc în numele amândurora, adică soţul meu şi cu mine. O seară frumoasă! 🙂

  3. Ma bucur ca investitorii apeleaza la specialistii in frumos; adevaratii dezvoltatori stiu ca s-ar putea sa-i coste mult mai mult lucrurile kicioase.
    Ma bucur de bucuria voastra.

    1. Pe chinezi a inceput sa-i cam coste. Daca eu NU mai cumpar NIMIC CHINEZESC, cei care au bani nu o vor face nici atat. Pentru ca chinezii sunt un kitsch care se vinde ieftin. Inca se mai vinde la noi, dar in Vest e ocolit. Asa ca da, ai dreptate! Multumesc! 🙂

  4. Le dati clasa tuturor cu aceste logo-uri exceptionale! Felicitari si la mai mare, la cat mai multe comenzi si la cat mai multe reusite! You are the best! 🙂
    O zi incantatoare! 😉

  5. finuţul meu, care lucrează la Paris ‘în domeniu’ cumva 😉 , zice că-i super ce faceţi voi
    eu nu mă pricep, doar că-mi place aşa ‘ca unui simplu consumator’, dar mă ‘mîndresc’ cu ce faceţi, lui şi altor trecători prin Cluj, şi vă felicit din inimă dorindu-vă comenzi multe peste tot

    1. Daca un profesionist spune ca-i super si tu, asa, ca simplu consumator 😉 spui ca iti place, noi suntem mandri si ne facem cu si mai mult entuziasm meseria. Multumim, Cella, si te pupam! 🙂

  6. Imi place mult logo-ul creat de Xaba.Imi place forma de floare, ca sa zic asa, iar culoarea, culorile logo-ului si ale meniului, ca intotdeauna sunt calde, luminoase, stralucitoare, magice!
    Am vazut si pozele acelei pensiuni/restaurant cu admiratie!
    Frumos loc pentru o nunta ca-n povesti!
    O seara linistita, Mirela!

    1. Gabi, tu stii sa apreciezi frumosul si ai simt estetic dezvoltat, dovada si preocuparile de pe blog. Este un loc superb, atat ca mediu natural, cat si ca locatie, o constructie deosebita, in armonie cu frumusetea peisajului. Multumesc frumos, Gabi, sa ai o seara perfecta! 🙂

  7. Mie imi place originalitatea : floarea-furculita.

    Despre culoare, nu stiu daca a fost aleasa intentionat, dar are un mesaj subliminal … te duce cu gandul la vinul de Burgundia, si deci te face sa comanzi o sticla de vin bun 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus