DEXIGN. Broşura şi carbranding EnergoBit

Rubrica de noutăţi Dexign este o rubrică prin care îi anunţăm şi aici pe cei interesaţi, despre noutăţi, ca rezultat al muncii de creaţie la firma noastră.
Grupul EnergoBit este un grup de firme cu activități diversificate în domeniul furnizării de soluții, servicii și produse pentru domeniul energetic și electric din România. În cei peste 20 ani de activitate, s-a impus la nivel național prin calitatea serviciilor și produselor oferite și printr-o abordare de încredere reciprocă și colaborare în relația furnizor-beneficiar.
Energy Service Company (acronim: ESCO) este o organizație de servicii profesionale, care oferă o gamă vastă de soluții energetice şi al cărei scop principal este obținerea de economii de energie. Economiile obținute, exprimate în costuri cu factura de energie, sunt utilizate pentru rambursarea investițiilor.
Broșura realizată pentru EnergoBit ESCO transmite vizual și textual o viziune completă şi reprezentativă a brandului, care are exact rolul cerut: vinde și face cunoscut ceea ce vinde, informează în vederea alegerii produselor şi serviciilor căutate. Complexă şi explicită, cuprinde date esenţiale despre domeniile de activitate, servicii, soluţii, produse, mod de abordare, vechime, realizări, proiecte, beneficii, tipuri de proiecte, dezvoltare durabilă, costuri, iluminat public, eficienţă energetică, altele. Pe un fond nocturn, de un albastru plin şi întunecat, alternând cu albul, paginile sunt sugestiv luminoase datorită flaşurilor din fotografiile prezentate în nocturne moderne, urbane, luminate a giorno, alternând cu textul bine integrat. Foarte complexă într-un spaţiu relativ restrâns, broşura reuşeşete să surprindă toate faţetele acestei organizaţii de servicii profesionale, fiind uşor şi plăcut de utilizat.

Maşinile folosite pentru livrări de produse, servicii, transport de persoane sau alte necesități, trebuie să fie asociate firesc și fără echivoc cu brandul pe care îl deservesc. Dexign face toată identitatea vizuală a unui brand sau instituție, în mod unitar. Astfel, există companii cărora le-am creat în întregime identitatea de brand: logo, tipărituri, birotică, site web, car branding, altele. Mașinile inscripționate cu grafica proiectată de Dexign au dus la creşterea notorietăţii companiilor solicitante. Vehiculul care livrează produsul, care face servicii sau transportă persoane, trebuie să fie recunoscut cu ușurință, identificat de orice client sau potențial client, să genereze rapid și eficient notorietate, să devină o prezență familiară.

 

Teo Negura, Zina,Colţul cu muzică, Coolnewz,DoruG1B2I3CARMEN, Luna PatrataTheodora, VaniaAurora,CARMEN,Clipe de Cluj,CELLA, Xaba,pandhoraa,Rokssana,, -X-,Theodora , androxxa, Daurel, Napocel, CELLA, Gabi Cimpoca.

Articole create 906

21 de comentarii la „DEXIGN. Broşura şi carbranding EnergoBit

    1. Buna dimineata! A, un connaisseur! Ma bucur, de aceea chiar acum incepem lucrul la un nou proeict, Adi! Multumesc! 🙂

  1. Spun prezent! Buna dimineata! 🙂
    Imi place mai mult masina , brosura e ok, dar prea inginereasaca, dar asta este, mereu prefer chestiile mai soft, mai gen catalog de lucruri frumoase!
    In alta ordine de idei, imi place cum s-au autoelminat comentatorii care veneau aici de kiki, te felicit ca i-ai eliminta si din Blogroll. Iti spun si de ce: nu e ok ca oamenii valorosi care vin aici, sa vada sau chiar sa dea click si sa ajunga la un blog nedemn…
    E ok cat timp esti sincera si pastrezi numai prietenii. Ar trebui ca pe cei eliminati sa-i rogi sa te stearga din blogroll, oricum s-au auto eliminat (…edit) 😛

  2. Daca e chat, chiar neobisnuit aici la tine, iaca ma bag. Cred ca Moni vrea sa spuna ca nu se cade sa-si puna poze in bikini , iar apoi sa pretinda ca vine de la manastire! 😉

    1. Nu pot decat sa rad si iar sa rad! Nu se cade, dar te asigur ca nu am nicio legatura cu ei. In cazul asta Nu MAI am. 😛

  3. Draga Mirela,
    Admir modul in care firma voastra reuseste sa se situeze la standarde inalte si sa fie in pas cu noutatile si cerintele designului de identitate de brand, obiectul muncii si creativitatii voastre. Tot ce faceti voi, faceti aplicat, gandit si cu talent.
    Indiferent cate invidii starneste faptul ca reusiti, ca aveti succes si ca va intelegi si va completati. Veninul unora e stranit, nedemn si condamnabil, de frustrare si neacceptare a propriilor lor esecuri. E mai bine sa va laudam noi, cei care va urmarim munca si creatia personala cu respect si cu sentimente bune. Succes! 🙂
    Esti o persoana cu multiple talente, dar mai mult, stii si ai inteligenta necesara pentru a valorifica aceste talente. Muncesti mult, esti harnica si iti faci timp si pentru familia ta frumoasa. 🙂
    Citind ce au scris prietenii tai, pe care ii stiu din discutiile noastre, nu pot decat sa susutin punctul de verdere al celor care sunt da parere ca oamenii de calitate nu trebuie sa pastreze nici macar in arhivele sufletului, cu atat mai putin in arhivele unui blog, nume care nu fac cinste locului si care, din invidie si frustrare, au ajuns sa nu mai fie preocupate decat de incercarea, esuata de alfel, de a devia opinia celor care te apreciaza, care va apreciaza.
    Un artist, un om cu o familie frumoasa, un om frumos ca tine ar trebui sa fie obisnuit deja cu astfel de manifestari, chair daca ele sunt nefiresti pentru tine. Nu pot sa accepte toti ca cineva e mai bun ca ei si pun totul pe seama unui noroc al celuilat, ca si cum norocul acesta vine asa, din senin. Multa munca si multa, darurie, dar si noblete sufleteasaca, toate aceste calitati, dublate de eforturi sustinute si aptitudini native, au stat la baza constructiei unei vieti implinite si unei cariere de succes.
    La polul opus tie, cei pentru care barfa si lenea sunt la rang de politica personala, stau numai la baza autodisrutrugerii. Lasa-i in amarul lor!
    Eu nu sunt de acord cu termenul autoeliminare, folosit mai sus. Sper sa nu se supere nimeni. Faptul ca tu nu mai vizitezi niste locuri, inseamna ca ai revenit la valorile tale, valori stabile, atat profesional, cat si familial. Ia vezi de cine te-ai desprins: de insi fara ocupatie sau fara o familie bine conturata, sau ambele. Aflati in cautare si prin urmare, frustrati. Cine se amesteca cu cine nu trebuie, e bine sa-si revina repede si definitiv. Transant! Si cu asta am spus tot.
    Mirela eu te felicit si te admir sincer! Firma voastra merge bine, tu lucrezi si cu studentii, esti si artist plastic, esti si ilustrator, si ai scris chiar si carti pentru copii, deocamdata, ca stiu eu ca mai urmeaza! Cine te cunoaste vede ca esti si o mama foarte buna, o sotie, chiar si gospodina, asa ca eu iti doresc sa mergi pe acest drum corect, bun, bine ales si plin de succes!
    Te sarut si fii tu insati intotdeauna, mult succes la firma si in tot ceea ce faci, sanatate si prosperitate pe plan familial, pentru ca faci, foarte bine! Multa sanatate si bucurii! 🙂

    1. Draga mea prietena, esti un om de aur si stiu ca stii, dar repet pentru a sti toti care ma viziteaza, indiferent ca scriu sau nu aici.
      Cuvintele tale gasesc greu o alta replica decat o plecaciune, si asta nu doar pentru ca ai dreptate, ci pentru ca stiu ce persoana nobila esti, ce suflet mare ai…Nu, nu stropi, ci lacuri, mari si oceane de suflet!. DA!
      Si mai stiu ca nu oricne se trage din neam de domnitor, nu oricine are doua facultati, sau trei, o familie minunata, nepoti celebri, dar nu acea celebritate gaunoasa, ci reala celebritate a celor care inventeza, spre exemplu, un antivirus pentru dl Bill! 😉
      Esti desavarsita ca OM, nu pot scrie cu litere mici acest cuvant atunci cand e asociat cu persoana ta. Un singur lucu nu ai intuit corect: ca nu imi pasa nici cat negru sub unghie de parerea celor marunti, care se aduna in gaska (da , scriu ca ei) la barfe si la pierdut vremea, pentru ca le sta in caractrer. Ma intristeaza ca anumite persoane demne cad in capcana lor si recunosc ca si eu am cazut candva, dar am iestit repede si promit sa nu mai fac.
      Tot respectul si prietenia mea pentru tine, for ever, ca tot englezul stie s-o zica mai perfect! Te imbratisez! 🙂

  4. Brosura sobra si eleganta, masinuta vesela si luminoasa, firma este bine reprezentata de ele si le va datora sigur o parte din succes ! Iti doresc si tie succes mai departe, draga Mirela !

    1. Zina, daca voi folosi aceasta ca slogan, sau o parte din ea:”Brosura sobra si eleganta, masinuta vesela si luminoasa, firma este bine reprezentata de ele si le va datora sigur o parte din succes ”
      Vreau sa stii ca mai voi revansa cu drepturi de coautor Multumesc! 🙂

    1. Nu trebuie, dar e indicat. Aici, dat fiind specificul firmei, masina e pe curent electric, fiind indicata o astfel de marca.

    2. Nu chiar. Procesul de carbranding de obicei decurge in felul urmator. Clientul spune ca am cutare si cutare masina, de o anumita culoare iar noi facem creatia pentru masina respectiva. Daca clientul are un parc auto mai extins (vine si durerea de cap) atunci un design aprobat trebuie translatat pentru toate marcile de masini pe care le au. Eu inca n-am intalnit cazuri in care brandingul sa impuna o anumita marca de masina.
      In cazul de fata, compania este in domeniul enegiei electrice si ca un statement au achizitionat prima masina total electrica din Cluj. Si acea masina a fost branduita de noi pentru a marca utilizatorul si motivul pentru care o utilizeaza.

  5. Mirela, nu ma pricep la branding, insa brandul creat de voi pentru masina l-as tine minte, aproape intotdeauna remarc unele branduri si imi place sa le recunosc.Imi da impresia de apropiere, legatura cu firma respectiva, chiar daca n-am avut de-a face niciodata cu ei.
    Va felicit pentru succesul vostru si va doresc sa aveti cat mai multi clienti!

    1. Gabi, vorbesti ca un copywritter! Sa nu mai spui ca nu te pricepi, ca eu vad aici ca intelegi bine necesitatile brandului. Da, trebuie inteles brandul si trebuie ca tot ce il reprezinta sa fie in directa relatie cu specificul si necesitatile sale.
      Multumim, succes sa fie! Si sa fie si pentru tine! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus