54 de comentarii la „DEXIGN. Prodecho: logo și stationery

  1. Ca arhitect, nu pot decat sa simt forma bine aleasa, in mare trend, si sa admir culoarea potrivita si bine asoratata. Imprastiind caldura prin folosirea oranjurilor in degradee, cu galbenuri tertiare si chiar un strop de veronese, e o combinatie care atrage si se preteaza perfect magazinelor firmei, pe care le cunosc si le chiar fecventez. Sunteti buni, felicitari! O saptamana plina de succese si realizari! 🙂

    1. Adi, te-am amanat un pic! Da, ai vazut si ce „nu se vede”, dar ai vazut bine, ca orice arhitect! Multumesc, chiar acum vom discuta despre noul site Prodecho, doar ca momentan avem clientii din Texas, cei cu pescuitul si acolo merita sa zabovim ceva mai mult pentru ca avem fir intins! 🙂

  2. Imi place logo-ul Mirela. Nu sunt specialista in domeniul identitatii vizuale, dar vreau sa spun ca fonturile si culorile verde crud si portocaliu sunt folosite si de o alta firma clujeana, care vinde decoratiuni interioare. Nobila casa. Are si un slogan, ceva care sa te indemne sa alegi produsele lor dintre atatea altele?

    1. Gabriela, ” o alta firma clujeana” este chiar unul din magazinele Prodecho! Ai intuit exact ceea ce noi am reusit cu brio! Lantul de magazine Nobila Casa apartine de Prodecho. Prodecho este IMPORTATORUL, iar Nobila Casa este un lant magazine proprii prin care isi vand produsele, deoarece ei nu vand direct la cumparator, ci exclusiv prin magazine. Deci e firesc sa aiba aceleasi culori si sa te duca direct catre brandul-mama! Multumesc Gabriela, pentru un designer acesta este un compliment! 🙂
      P.S.. Culorile sunt oarecum impuse si de necesitatile brandului, evident!

    2. stiam cate ceva despre firma importatoare. Inainte de 2000, incepuse cu importuri si avea sediul la Luna, langa Cluj. Nu mai stiu exact cum se numea, Promod, parca. Vad ca au rebranduit. E o firma cu e evolutie buna.

    1. Sa nu uit sa specific: Prodecho nu discuta direct cu cumparatorul, ci vinde magazinelor care comercializeaza prosusele importate de ei! Deci: Nobila Casa (care e propria lor retea de magazine),apoi vin: Kaufland, Praktiker, etc.
      Saptamana viitoare voi posta brosuri, pliante si mape de prezentare produs, dar si carbranding facute de Dexign pentru Prodecho.
      Pana atunci, iti dau adresa site-ului pe care nu l-am facut noi, dar speram ca la reactualizare sa convingem clientul sa ne dea site-ul pe mana, deoarece nu mi se pare deloc realizat , iar textul este absolut neconvingator. Site-ul pentru Nobila Casa e deja in lucru! La noi. 😉
      Uite aici:
      http://www.prodecho.ro/
      REPET: site-ul NU L-AM FACUT NOI, se vede si se simte…au adaugat doar logo-ul. Dar il vom reface noi in curand, ei merita mai mult decat atat! 😉

  3. ieri am fost la Polus si am intrat in magazinul lor. O adevarata incantare. Mi-au placut produsele lor pentru ca sunt cu gust si de calitate, preturile sunt accesibile si nu sunt genul pe care le intalnesc in alte magazine.

    1. Ai dreptate, stiu ca am facut pentru magazinul din Polus un show-room odata, intr-adevar produsele sunt frumoase, cu gust si mult mai accesiblle decat la bamBoo unde sunt oarecum asemanatoare, dar cam scumpe. De la magazinele Prodecho Nobila Casa ai ce cumpara, trebuie sa mergi cu bani ca sa nu regereti ca n-ai luat macar un cos impletit si haios! 😉

      Uite si niste ambalaje Promod, brandul care a trecut prin procesul de rebranding semnat DEXIGN si a ajuns Promod si Prodecho:
      https://www.dexign.ro/index.php/portfolio/ambalaj/promod/

  4. frumos. Ai o activitate indelungata in domeniu. Si mie mi-a placut publicitatea, ca domeniu creator si inovator. Doar ca nu a fost sa fie sa lucrez in domeniul acesta decat tangential. Am si aici o poveste, sau mai multe. 🙂

    1. Ca designer angajat, doar de doi ani sunt la firma sotului meu, a noastra!
      Am lucrat in invatamant 10 ani, am si acum cateva ore (dar cu studentii). DEXIGN e specializat exclusiv pe design de brand, mai putin pe publicitate. Cu ajutorul arhitecturii vizuale de brand, isi fac ei, ulterior, publicitate. E un domeniu pe care nu-l abordam decat tangential. Daca tot am povestit, tu unde lucrezi? In ce domeniu? Vad ca esti la curent cu identitatea vizuala de brand si sunt tare curioasa! 🙂

  5. Sarut mana Mirela! Ca un avid gustator de frumos imi este deosebit de placut, ma simt bine citindu-ti scrierile, scrieri in care pui suflet, talent si profesionalism. Itzi doresc toate cele bune !

    1. Buna Mishulake, ma bucura fiecare vizita a ta si sper sa gasesti cate ceva interesant de citit rasfoind pe-aici! Stiu ca esti un avid degustator de frumos, asa ca iti multumesc pentru aprecieri! O saptamana frumoasa din toate punctele de vedere! 🙂

    1. Gabi, urarile tale aduc noroc! De cate ori imi urezi de bine, prind cate un client „gras’! Multumesc, datoare! 🙂

  6. Mirela,
    Recunosc, nu mă pricep la probleme de reclamă, dar gust frumosul!
    Te apreciez pentru stil, putere de muncă, inspirație, implicare!
    Mult succes îți doresc !

    1. Gina, designul de brand, constructia identitatii vizuale a unui brand incepe cu analiza (etc etc etc) , continua cu naming-ul, logo-ul (nume, firma), slogan cand se cere, brosuri de prezentare, design ambiental, pliante de prezentare, birotica, infochioscuri, site-uri web. ASTA e identitatea vizuala a unui brand! Reclama: add-urile si comercial-urile nu sunt similare cu identitatea vizuala, le putem face, dar pe langa si dupa ce brandul e pus la punct. DEXIGN isi propune si reuseste sa realizeze designul de brand. Reclama o fac altii, asa numitele Agentii de publicitate! E bine ca pot sa-ti raspund, pentru ca la noi nu se cunosc aceste diferente, chiar cei care ne suna zilnic incep cu :”As vrea sa-mi faceti o reclama”! Dupa care raman la noi, ne devin clienti si colaboratori, dar ca si clienti pentru athitectura brandului, mai importanta decat reclama, care vine ultima, dupa ce totul este realizat, terminat, definitivat ! Sper ca am facut bine explicand aceste lucruri. Ma bucur ca m-ai intrebat! E ca si cum ar veni la tine un elev si te-ar intreba daca esti sctiitore, iar tu i-ai raspunde ca esti mai mult si mai important decat un scritor: ii inveti pe ceilalti sa scrie corect si frumos! Te imbratisez, Gina!

  7. Daca as avea o firma, un produs de lansat in piata, mi-ar placea sa apelez la serviciile voastre. Cum n-am, nu-mi ramane dacat sa ma bucur de munca voastra in favoarea unora mai norocosi ca mine.
    Dar, daca ati avea de lucrat la brandul de tara, nu pot sa ma abtin sa nu va intreb, pe ce v-ati axa, ce ati evidentia in primul rand?

    1. Dacă ai avea o firmă, mi-ar plăcea la nebunie să îi construim noi arhitectura de brand și să-i conturăm identitaatea vizuală, așa încât să bată toate recordurile și să aducă profit, să fe cunoscută și apreciată! Am senzația că într-o zi va fi! 😉
      În primul rând marea, apoi Valea Prahovei (și Maramureșul), dar cu BRAZII, nu cu acea frunză…carpatină. Asta ar fi! 🙂

  8. Mirela,
    Când tu și Cati mergeți la cafea, vă rog să analizați ”rezultatul testului- extemporal”, fără mânie!
    Și mai ales, fără revoltă!( aș fi pus niște figurine, dar nu prea știu)

    1. Draga Gina,
      Abia astept sa merg cu Cati la o cafea, fireste ca va fii fara revolta! Eventual…Revolutie! Dar nu pe test, pe situtia generala! 🙂

  9. Deci, mergem la cafea!? Uraaaa….. Mirela, merg pe mana ta in alegerea marcii si modului de preparare. Facem lovilutie!!!!!! Noi, cele cu 5 NU categoric. Seara faina!

Dă-i un răspuns lui Recomandare | Raza mea de soare Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus